Lite grillkväll med kidsen!

Hello everybody!

Idag har jag handlat lite(ovanligt va´)
Vaknade...tog det lugnt och var till skogås och handlade lite.
"Råkade" springa in i en Jallajalla-affär som jag brukar säga..en affär som drivs att en typ turkisk man/kvinna som har diverse grejer.
Hittade värsta snygga väskan och skor, och ett snyggt nagelack och ögonskuggor! 330:- pix för allt!

Sen hem och chillade på altanen med Julia & Idun, solade och sen bums in i duschen så Ann inte skulle dö av den stekta fläskbrännan...haha!

Värsta grejen hände när Ann färgade håret på mig, det var bara vi i salongen och helt plötsligt utanför deras stora panorama fönster finns en tre meter typ gångväg och sedan är det en buskage mot vägen.
En något överförfriskad person kommer in på vägen, sätter sig ner och drar ner byxorna och börjar BAJSA mot buskaget...Ann sprang och låste ytterdörren till salongen och vi bara dog...hur sjutton kan man sätta sig och bajsa bara så där??
Så vidrigt...kom på en bra ide efter att han gått...jag skulle fan ha filmat honom och lagt ut på youtube....han hade tur den här gången!!!!


Sen hem och grillade med barnen...mysigt!
Jossan var här oxå och nu har alla dragit så det är bara Taki & jag hemma!

Hittade lite smultron på tomten oxå:-(

Tjingeling på er och Glad Midsommar!