Hello!

Lite ditt och datt har jag väl gjort idag.
Fick gå och träna själv idag, Tommy vilar ryggen för sin pjäs han ska spela i helgen, och Eva var lite busy idag!
Den heter Arbetarklassens sista hjältar

En pjäs av Peter Birro. I rollerna: Tommy Simonsen och Thomas Hultgren. Regi: Lennart Harrysson."Arbetarklassens sista hjältar'" är ett samarbete mellan Rojteatern och Ormteatern i Haninge. Föreställningarna spelas den 11, 12 och 13 juni klockan 19.00 på TeaterTre, Rosenlundsgatan 12. Biljettbokning:www.teatertre.se. Eller telefon 741 25 67.

Jag och Taki ska se den på söndag kväll kl:19.00!

 Det är Tommy till vänster i bild!

Åkte direkt efter jobbet till farsta..jag var ute efter ett par snygga gröna glasögon men det fanns inga..hittade ett par snygga lila istället.På affären Hälsokraft i farsta har de många snygga läsglasögon!

Jossan kom dit efter jobbet så hon fick övningsköra hem!Hon kör jättebra men Liiiite för fort!

Julia kommer hem imorgon från grekland och hade stränga restrektioner att inte sms:a och ringa i onödan för det kostar ju en del därifrån...hmm...jag kan säga att hon både ringt och sms:at lite föör mycket..är oroad över telefonräkningen som blir efter det!
I morse skickade hon ett sms för att meddela att dom var uppe med tuppen för att sola mycket och länge sista dagen. Kul att veta men inte direkt nödvändigt.
Jaja...jag älskar dig ändå din lilla slöserska :-)

Taki har spelat golf idag i Kallfors, kom hem,käkade och sen skulle han hjälpa både Jossan & Christer med borrning av gardinstänger så I´m all alone here!

Försten har jag glömt att berätta att jag åkte hiss med Sören Gyll (ni vet gamla volvo chefen) häromdagen!
Klev in i hissen och babblade på om att jag tog hissen när jag har högklackat , pratade om ont i fötter och skavsår...då säger Sören...varför har du såna skor då? Joo sa jag att vill man vara fin får man lida pin..haha!
Sen stolpade jag ur hissen före honom på entreplanet, undvikande att gå på den håliga mattan längre fram vid utgången, (man kan ju fastna med klacken där)...haha...han måste ha tyckt att jag var en kostig prick!

Nu hade ju jag bestämmt att jag skulle städa...men nää jag struntar i det idag helt enkelt..det får man ibland!

Tjingeling!!



 Vad tycker ni? Hiss eller Diss på glasögonen?