Tisdag!

Började dagen med en dusch och sen åkte jag in till Noret för att kolla affärer.
Hittade en vår/höst jacka på Solblomman (Den svarta på bild)  för halva priset och så köpte jag lite fikabröd från Siljans konditori för att ta med till Moster Margit!

Lunch käkade vi på Moskogen sen bar det av till Nås och Margit där vi spenderade några timmar med fika och prat!

Väl hemma igen så stannade vi till vid Konsum och köpte Cambozola och Kex och lite Ahlgrens bilar att mumsa på!

Få se vad vi ska hitta på imorgon?

Tjingeling!








#1 - - nayomi:

Sv: ja visst är den fin? :) den låg nog på 200 något.. gå in på cocoo.se och kolla under halsband! hon har underbara smycken! hittar du inte kan du gå in via hennes reklam på min blogg :)

#2 - - MOOOLLYS:

Allt bra? :)

#3 - - Jenny :D:

Hejhej !

Fin blogg du har !



Kolla in min ? :)

#4 - - S:

Sv; Självklart :D Kul att du är med!

#5 - - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#6 - - sommar-rummet:

HEJ!

Länge sen!!! Kul att du är "hemmavid". Ja vi har lite jobb framför oss, men de e ju mest ytrenovering. Inte så mycke hårt arbete,förutom golven då, men dom e ju nästan klara nu. Mår efter omständigheterna bra efter operationer och behandlingar, men allt är över nu bara att vänta på att krafter och håret kommer tillbaka. Hälsa! KRAMAR!!!

#7 - - s:

Jag har nu valt ut de 10 finalisterna för veckans blogg, gå och kolla om du har blivit utvald!