Sista semesterveckan......

Började den med att jobba idag, det var lite halvdant väder så jag åkte in, skönt att få undan lite till på måndag!

Sen stannade jag till vid plantagen på hemvägen och köpte nya blommor till utanför dörren i balkonglådorna, inspiration till att plantera om infann sig dock inte idag. Sov middag en timme när jag kom och sen lagade taki mat.
Putsat upp golfskorna till imorgon och klubborna var taki snäll och putsade igår:-)
Helena och jag bildar par på damtävlingen imorgon!

Kaffe har vi oxå hunnit dricka...är lite rastlös...hmm..varför kan jag bara inte slappa framför tv´n?

Har oxå bytt försäkringbolag på bilen från Citroen till IF!

Puzzel hänger mig i hasorna vart jag än går och Idag verkade Zelda ovanligt trött och kom och la sig i soffan med sin gravidmage..man kan känna ungarna inne i magen nu...spännande, hur många ska det bli?

Tjingeling!