Sus har blivit farmor & Kop Phanang besök!

Igår vart Susanne på jobbet farmor...tänk att bli farmor vid en ålder av 50 år..häftigt!
Gaston & Emilia har fått en dotter som antagligen ska heta Freja.
Vi uppvaktade henne på jobbet med en mini orchidee, för hon gillar såna blommor!

Efter det så var jag och Josephine ut på stan en sväng!
Först var vi på malmen och tog ett glas glas vin, sen överaskade jag henne med ett hemligt ställe som var
Koh Phangan (thairest) på skånegatan 57.

Längesedan jag var där, man tror man är i thailand när man är där, god mat och bra service och urmysig inredning!
Vi åt och pratade och hade det så himlakul!! Jag behövde verkligen en Jossan-dos efter att ha varit borta så länge!

Nyss ringde Svärmor från Grekland och sa att det var jordbävning där igår, 5,2...usch, men det hade gått bra!

Tjingeling på lilllördagen på er!









#1 - - Idun:

men ska sätta in den i slutet av mars så den håller sig fin till min födelsedag! men de är julia som ska följa med och sätta in den så du får säkert se den samma dag :)