Dag 1 avklarad!!

Första dagen på jobbet avklarad.
Började dagen med att vakna 04:45...brukar direkt inte hända mig SÅÅ ofta...har kanske lite jetleg iallafall.
Jobbade på hårt på jobbet och sen var det dags att åka hem så var det strul med pendeln så jag fick vänta en halvtimme.
Susade in på ICA en sväng och sen hämtade jag Julia & Idun som var hos sin pappa.

Fixade lite spagetti och köttfärssås till middag och nu kollar jag på Idrottsgalan och målar naglarna!

Måste bara säga att när Carin Götblad visar sig i TV blir jag bara så irriterad, vad är det med den människan?
Tycker bara att hon är allmänt konstigt.

Julia & Idun fixar oxå lite naglar nu!!

Tjingeling!!






 
#1 - - Idun:

haha söt du är marie!! / idun

#2 - - Idun:

marie kika in i min blogg, den är fixad! :)

#3 - - Tilly:

Jag Tycker iaf att de e grymt kul att någon ur den äldre generationen videobloggar och är äkta!! :)