Ålandstrippen!

Hemma nu efter ett dygn på ålandsbåten.
Vi var ca:20 st som åkte och det var med mitt lilla extrajobb som jag åkte.
Hade egentligen inte tid med det men bestämmde mig i sista stund att följa med, ska dock åka in till jobbet imorgon så då kommer jag få jobba igen det och kommer få massor gjort när telefonen inte ringer hela tiden.

Började med ett litet missöde bara, för när jag skulle åka till båten från jobbet så låg min plånbok inte i väskan som den alltid brukar göra..suck, jag hade glömt den hemma.
Tur att Taki var snäll och åkte och hämtade den och så möttes vi vid gullmarsplan, så jag hann iallafall.

Vi käkade smörgåsbord, dansade, sjöng karaoke och hade kul på kvällen.
Jag delade hytt med Sofie & Nicolina och de kunde inte sova så länge på morgon så vi gick och badade på SPA badet på morgonen.

Tack alla för en härlig resa!!