Lurad....

Idag vart jag lurad, ett okänt mobilnummer ringer och jag svarar:
-Hem & Hyra Marie
-Hej...Jag heter Lars-Gunnar
-Ja hej säger jag...
-Får jag fråga en fråga?
-Ja visst säger jag (tror att han ska fråga ngt angående tidningen)
-Vad har du på dig?(säger han....)
-Hur så?
 Sedan börjar alla skratta här på jobbet så jag tror att det är någon av dem som ringer så jag lägger på luren, berättar vad som sagt och så ringer det igen, och det var INTE någon på jobbet som ringde.?!?
 Det ringer igen och mitt i alla skrattanfall så råkar jag trycka av luren...sen ringer det igen och gissa vad....Joo det vara Jossan som skojade med det tillfälliga numret som hon fått tills hennes är porterat...hahahahaha!
Veckans luring...det åkte jag minsann på....fniss!

Hade tänkt jobba över men Julia skille inte vara borta så det var bara att pallra sig till ICA och handla och laga mat.
Det vart pastasallad med  kyckling.
Idun var här och käkade och nu har jag tvingat henne att 
färga min utväxt för jag står inte ut längre....Tjingeling!



#1 - - ella:

menar du Linda?japp=)hoppas den e bra.

ja d va en luring hihih

#2 - - Linda:

Har bara hunnit använda den som tillbehör till tacos än så länge eller bara dopa tortillachips i.