Aldrig blir det som tänkt!

Man tänker, planerar, skapar regler för allas trivsamhet och sen skiter sig delar av det som man planerat.
Om man INTE planerat så kanske man måste tänka om för att man inte planerade och det var just det som man skulle gjort?
Varför blir det så?
Är jag kanske gjord för att leva i celibat i en etta all by my self där hemmet ser ut som man lämnade det på morgonen? Antagligen inte, men ibland känns det så!
Är jag petig? Jaa kanske, men jag måste ju kunna tirvas och må bra!
Trivs inte med mig själv när jag känner mig som en riktig "sur-kärring".
Att få mig tillbaka på banan är inte så lätt..tyvärr.

Nu har jag fått skriva av mig lite och det känns bra!
Vad som INTE känns bra just nu är jag inte hittar kartongen för jag måste återinstallera det trådlösa nätverket(routern) och där står en kod som jag behöver och naturligtvis har Telia´s kundtjänst stängt nu!
Gaaaaaaaaah-slit mig i håret-skrik-bli frustrerad...Aaaaah!

Om ändå Simba var här nu så skulle jag gosa in mig i hans päls och berätta hur mycket jag saknar honom<3

 
#1 - - Linda:

Åh nu vart jag påmind om att försöka fixa "kod" så ingen kan surfa på mitt trådlösa internet, måste leta på instruktionsboken och skivan bara, orka!

#2 - - Ann-Sofi:

Åh vad jag känner igen mig med att ibland vilja leva i celibat och att hemmet ser ut som det gjorde när jag lämnade det. Men vore jag där igen skulle det säkert vara trist. Bra att du skriver av dig.

Stor kramis!