Leopardnaglar

Jag har jobbat som vanligt idag och idag vart det kettlebells på lunchen...riktigt skönt att göra slut på kroppen som man gör när man tränar det!
Kom hem och hämtade allt julklappspapper och annat skräp som skulle till återvinningen och drog en repa dit.

Tittade på en blogg som var på blogg.se framsida igår och blev inspirerad att göra leopardnaglar :-)
Får nog öva lite men lite snyggt vart det tycker jag!

Byxorna sonm jag har på mig är höga och helt underbart mjuka att ha...really love them!

Ledig imorgon så det blir lite sovmorgon!

Tjingeling!


#1 - - Felicia:

Skiit snygga naglar Marie! Vad duktig du är! Får man ge ett litet tips? ;) ser inte så bra på bilden men om du blandar den färgen du har i grunden, med lite mörkare färg och lägger "i det svarta ringarna" så kommer dom "Poppa" ännu mer:D



Din blogg är kanon btw!



Kram Felicia R !

#2 - - ella:

snygga braller!=)m hoppas man ej blir mer sjuk =)ha en fin dag!

#3 - - MarieAngel:

Det ska jag prova felicia :-)HAr sett att du är duktg på naglar!! Gott Nytt År till dig!