Julgran, knäck & pepparkaksdeg klart!

Har fixat och donat idag.

Vaknade 07:45 eftersom jag somnade i soffan som vanligt.
Har kokat knäck, bärt ner julgranen från huset uppe på vår tomt vilket innebar pulsande i en halvmeter snö, duschat granen och nu klätt den. Hur länge den får vara fin är dock en fråga då katten oliver är helt oregerlig ibland.
Gjort pepparkaksdeg tills imorgon....och nu ska jag ta en välbehövlig dusch!

Tjing!




 
#1 - - Irene:

Åh herrje vad sugen jag blev på knäck

Visst bodde du i Stockholm? Vart?



Jag är från Märsta, där jag är född och uppvuxen.

Flyttade upp till Kramfors 1989, då mina 2 äldsta barn var små.



Ikväll har jag och min älskling gjort köttbullar och myst på med lite vin och god mat.

Vi ska ha lilla julafton till veckan.Jag jobbar julafton och till nyår far vi till kanarieöarna ;.)



Ha en mysig kväll. kram Irene