Dag:29- Mina Ambitioner i "30 Days of MarieAngel"

Jaa....vid 46 års ålder så kanske man har dragit ner lite på ambitionerna, eller så har man för höga krav...knepig fråga igen!

Ambitioner att leva ett bra liv, vara frisk och frisk blir min om man tränar och äter bra. Tränar gör jag och äter ganska OK om det inte vore för godiset då & då.

En ambition vore att vinna på lotto och bo utomlands i värmen halva året..det vore just lovely!

Idag fick jag vänta nästan en timme på pendeltåget...först satte jag mig på snabbtåget utan att märka det tills tre grabbar bredvid slänger sig av i sista minuten (det stannar inte i trångsund) och jag fick rusa ut, nästa tåg står jag och väntar på och det är heelt plötsligt inställt....GRRR!
Då går jag upp och köper en latte och en "Reisen"(chokladbit)...det skulle jag då aldrig gjort för då bet jag av ett hörn på en tand...! Just my Lucky Day Today!!!!!!

Kom hem och åkte och hälsade på Jossan en sväng, sen in på ica för lite shopping av snabbmakaroner och falukorv. Hemma vid  åtta-tiden och så käkade vi och så en titt på Hollywood fruar...strax dags för att hämta den ohängda julia på jobbet.

(för föresten ett krig med Oliver här hemma...han är helt galen i julgranen, så man får rusa upp från soffan stup i kvarten, dessutom hade han spytt på Adam´s finskor så det var min första uppgift att ta itu med när jag kom hem) Jaja....vad vore väl livet utan djur? INGENTING!!