Dag: 9 Det här hade jag på mig idag i "30 Days med MarieAngel"

Idag var det då dag 9. Åkte hem från jobbet, hämtade julia´s telefon på Telenor där den varit på lagning för andra gången på en månad...!

Käkade några mackor och sen satte jag igång med att städa lite.
Taki skruvar ihop fyra nya stolar som han köpte häromdagen.

Vad hade jag på mig då idag?
Klänning HM
Leggings Gina T
Lila tröjan (present från svärmor i grekland)
Väst med pälskrage (flera år gammal)

Inför städningen bytte jag om till:
Svarta mysbyxor (jossan´s)
Komunal´s tröja (jossan's)

Skönt att det är fredag imorgon, inge bra kort men så här såg det ut!

Fredag imorgon...ska bli skönt tycker jag och på lördag får vi finfint besök:-)

Tjingeling!


#1 - - Linda:

Nu har jag lagt upp bild på mig i klänningen :P

#2 - - Irene:

Hej



Tråkigt med hennes telefon :-( jag kommer ALDRIG mer köpa mobiltel från telenor. Jag köpte en på abbonemang för 2 år sen. Jag fick skicka in den 3ggr på lagning, från den var ny. Kunde inte använda deras nät för det var knappt ingen täckning, ändå hade de lovat då jag köpte den att det INTE skulle vara nått problem :-(

Så aldrig mer Telenor.



Jodu, i kväll ska jag med gott samvete gå äta julbord för 1:a gången i år. Men jag kommer ju också vara uppe och stuffa till dom som ska spela. Så jag får röra lite på döfläs´ke ändå ;-)



Ha en härlig helg :-)

#3 - - ella:

önskar dig en fin helg=)

#4 - - ella:

ååh -3 låter behagligt=)ja d e skönt ta vita månader ibland=)