Dag: 18 -Min favoritfödelsedag i "30 Days med MarieAngel"

Min favoritfödelsedag ska det visst handla om idag....hmmm....om jag fick bestämma helt själv hur den skulle se ut så skulle det se ut så här:
Vakna av skönsång med kaffe på säng-ta ett långt skumbad-ta på den nya klänning som jag fick i present-bjuda på tårta till de närmast sörjande-avsluta med en underbar middag!

Mina födelsedagar har varierat från att ingen varit hemma (just i år var det så)till fullt med ungar i sängen på morgonen. Måste säga att jag föredrar det sista:-)
Just det...lite blommor oxå vill jag ha!

Nu är snart naglarna fixade till helgen oxå, lite pyssel med det där men det blir nog 2 ggr i veckan som jag måste måla naglarna för att de ska se fina ut!

God Night!






#1 - - Irene:

Tjenare tjejen :-)



Jadu, det verkar vara en härlig födelsedag som du önska dig.Be din sambo läsa din blogg ;-)



Vad långa fina naglar du har :-) Jag har nästan alltid bitit på mina naglar ,men har de senaste åren "nästan" slutat med det. Men om 1 eller 2 naglar går av, DÅ blir jag less, och biter av resten av naglarna.



Ha en bra dag, kram Irene