Dag: 17 -Mitt favoritminne i "30 Days med MarieAngel"

God Kväll!

Idag efter jobbet så bestämmde jag mig för att köpa iallafall en julklapp så man kan komma igång med det.
Jag är väl en som som köpt J Ä T T E många julklappar i alla år, men iår bestämmt att det inte skall köpas så många som jag brukar i år och det känns skönt!
Lyckades med bravuren att köpa till två personer klart idag så nu kan man börja stryka på listan :-)

Mitt favoritminne hmm svårt!!

Jag kom och tänka på en gång när jag spelade ishockey i Tjej-laget i Leksand.
Vi hade matcher mot typ:rättvik,mora och så och vi spelade alltid dom en stund före elitseriematcherna skulle spelas så vi hade lite publik iallafall.

Ett minne är när jag gjorde mål och flera hundra människor applåder och speakern säger att Marie Nilsson nr:(glömt vilket) gjort mål,och ett annat vid samma tillfälle är när jag ramlade och kanade rakt in i sargen..haha! Det var inte kul när folk skrattade,men det fick man bjuda på. Det var ett härligt och ett pinsamt minne det!

Simma Lungt!