Dag 13 -Den här veckan i "30 Days med MarieAngel"

Har just klämmt i mig en tunnbrödsrulle uppe i Skogås..det var den enda som jag kände mig sugen på att äta, har ju rester från igår men det får bli till lunch imorgon!
Tog första tuggan och moset var inte alls gott och inte korven heller :-( =Besviken.

Var tvungen att köpa lite kattmat oxå då det var finito på den fronten!

Dag 13 är alltså den här veckan och det tolkar jag som att berätta om vad som händer nästa vecka.
Inte så mycket inplanerat men det jag vet i nuläget är:

Måndag: Julbord med jobbet på Gondolen
Tisdag: ?
Onsdag: ?
Torsdag: Läkarbesök 10:30
Fredag: ?
Lördag: ?
Söndag: ?

Ska försöka orka att baka lite pepparkakor någon dag så jag kan hänga upp med namnen i fönstret i köket som jag brukar.

Självklart ska jag jobba oxå förståss.

Tjingeling!