Julia´s 18 års fest

Igår hade Julia fest här för sina kompisar..Tack Gode Gud att vädrets makter var med oss så vi kunde sitta ute!
Allt gick bra om ändet ser ut som ett bombnedslag där ute men det hoppas jag ska vara uppstädat efter att jag kommer hem från min golfmatch somjag ska spelamot Mia..spännande.
OM...jag OM..jag vinner den såär jag i finalpå B-sidan!

Iallafall så bjöd vi på lite bål och sen vart det Tacopaj med sallad och nachos och gräddfil och alla gillade pajen som tur va..till och med Hampus (5 år) så det var kul!

Sen vart Ja må han leva sången och tårta och kaffe.

Roine kom hit sedan och då stack vi på puben för lite karaoke..det var heltomt där så jag tror jag sjöng sex låtar :-)

Sen hem vid 01.00och då var det några kvar så vi satte igång karaoken hemma..!
Alla från vårberg pluss Adam och Gabbe sov kvar.

Vi hörs ikväll!