Det händer grejer...

Igår mötte jag ju räven och idag föll en person omkull på ICA och krampade och fick en stoooor bula i huvudet som en tennisboll.
Jag beordrade ispåse och då kom det lite frusna grönsaker att trycka mot bulan. Personen krampade  oxå och då har man ju lite svårt att andas, men piggade på sig någorlunda tills ambulansen kom.
En gullig personal hämtade fleecströja att lägga under huvudet,och en ringde och gick ut och mötte ambulansen.
Det var ett bra Teamwork.

Man undrar ju vad som ska hända imorgon?

Kort har kommit på mailen från igår då vi var på Troxhammar.
Kul kort tycker jag iallafall!....förutom att jag var i diket en gång ;-)

Nu städa i turbofart!!




#1 - - Linda:

Nu har jag faktiskt fixat en gilla knapp och har lagt ut hur du kan lägga in den på din blogg också=)