Lite update från igår!

Gick och la mig halv fyra efter lite plockande och fixande, vaknade halv nio men lyckades somna om till halvelva.
Igår så kom tjejerna vid 18.00.
En lite GT och sen var det dags för mat.
Hade gjort en ny rätt som jag inte gjort förut(alltid lite nervöst, då man inte vet hur det ska smaka)!!
Lax med fetaost täcke och en rödbets risotto, till det sallad med mozzarella.
Tack och lov tyckte alla det var gott :-)
Till efterrätt vart en kladdkaka med marsmallows, leksandshallon och vispgrädde.Mums!
Efter det såklart en Irish Coffe.

Hade oxå mailat ut lite uppdrag som de skulle göra under middagen, ingen visste vad den andre skulle göra och de trodde att det bara var några som fått uppdrag, men det var alla!
Ludde var sjuk på fredagen så hon hade inte läst sitt uppdrag vilket medförde att hon blev nog mest lurad...hihi.
Hon tyckte alla var småkonstiga som tex: Anita som sa hela tiden Det är sååå trevligt att få medverka på denna underbara tillställning och så Tina som stup i ett ville att vi skulle sjunga vid bordet.

Karaoke förståss och sen hämtade jag ner Julias högtalare till datan så vi körde önskelåtar på Spotify...som vi shakade loss till.

Vid ett-tiden dök Adam, Kakan, Poppius, Ewie och Rickard upp så dom satt och chattrade i köket!

Sammanfattning....en mycket rolig kväll med mycket skratt!

Fast vet ni brudar? Jag hade ju köpt en grej som pris och det glömde jag dela ut, så vi får spara det till nästa fest!!

Tjingeling!!