DIF-HV 71 3-3

Nu är det spännande och mitt hjärta åker upp i halsgropen varje gång Taki skriker till.
Inga barn hemma...Julia kompanjerar med Jossan idag, Don jobbar och Adam är ute och spelar fotboll.

Imorgon är det dags för konferans i dagarna två..vi ska vara på Villa Källhagen, det är fint där ute.

Skönt att flygtrafiken verka komma igång, ska ju själv åka den 15 maj så jag hoppas det inte strular till sig. Sweetkay ska till turkiet på lördag så jag hoppas att hon kommer iväg.

Vi har kompisar som är i Kina och vi tror att de sitter fast där...jaa det är många som blir drabbade.

Nu vill jag plocka fram sommarmöblerna och få lite värme!!

Tjingeling!!

#1 - - Anonym:

Ni håller väl på HV gissar jag ;)



#2 - - Kosti:

Inlägget ovan var ju förstås mitt

#3 - - Idun:

Ne men min kompis mamma :)