Lördag fm...

Idag så vaknade jag vid 10.00. Taki spelar golf och jag tar det lite lungt!

Vi var och lyssnade på Nanini igår på puben och nga skulle komma dit men dök ej upp så vi satt och pratade med Sigge & Lena & Maria gänget.
Vid slutet kom Micke & Helen förbi med Matte & Ulrika de hade varit på grekisk restauang.

Har inge bilder på det så jag tänkte lägga in lite om Malta.
När vi kom dit så hade jag beställt ett rum med havsutsikt men det fanns inte helt plötsligt så två nätter i rad så fick vi bo utan det och sen fick vi rätt rum, visserligen blev det billigare men man vill ju ha det som man beställt.

Väderleken där fick vi lite av allt av...(konstig mening) sol, storm, regn, moln, blåst.

Jag var på Malta för 23 år sedan men jag kände inte alls igen någonstans...undra om det beror på åldern eller sviktande långtidsminne...haha!

Strandpromenaden var jättefin och det fanns soffor och kaffer/barer längs med.

Det var lätt att bussen i ngn riktning, och billigt...0,50 eur.

Lite bilder från resan:











#1 - - Anonym:

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a kan du vinna en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:-

Tävlingen avslutas imorrn så passa på :)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M