En bra dag!

En bra dag har det varit med mycket jobb...jag gillar att jobba och ha mycket som händer.
På lunchen körde Josephine skiten ur oss(Eva, Tommy och mig) när vi var på ett crossfit pass med mycket inslag av Kettlebells....orkade knappt ta mig upp för trappan till omklädningsrummet.

Föresten så har jag glömt att berätta at när jag skulle hämta bilen bakom Ica efter kören så har någon IDIOT repat upp hela sidan(skrapat i) ....tror ni att det står någon lapp eller dylikt? NEEEEJ!!
Fick jag bara tag på den som gjorde det så låg han/hon jäkligt risigt till kan jag lova!

Ringde försäkringsbolaget och min självrisk är på 4 000:- Tackar!!!
Vilken tur att jag är en positiv person som inte klagar så ofta...för vad hjälper det att klaga på saker som man inte kan göra något åt?

Kissarna har fått klara sig själva ända till ikväll...men de har det så mysigt i garderoben.

Lite bilder på de:













#1 - - Macke:

Gissa om jag är sugen på en "tiger"kattunge nu... Big time.



PS Det var jag som "key:ade" bilen. Va lite bitter, hoppas det är OK. DS Självrisken drabbar ingen fattig ...typ..liksom..



;)



P&K

Macke

#2 - - ella:

va sööta=)

trist när sånt händer:/

hoppas du får en bra onsdag nu

#3 - - Malin -Nån slags verklighet:

Jag tror jag dör så söta kattungar. Så himla synd att jag är allergisk mot katter :/