Middag på Axela ikväll!

Ikväll har vi käkat på Axela det var mucho mumsigt.
Jag käkade fisk som var god och supergod vaniljpannacotta.

Har ju jobbat hemma idag men hade en klipptid klockan 15.00 och mitt i när vi skulle skölja ur håret så var det dags att köpa EURO och min bankkontakt ringde. Det är ju bra med mobiltelefon så man kan vara nåbar.

När vi kom hem ikväll så dröjde det 5 minuter och sen vart det panik!!
Zelda ville vara duktig och hjälpa till med födan till sin sina kattungar så hon hämtade in en mini mini skogsmus.....wiiie jag och mor sprang in i köket så Julia & Taki fick hjälpas åt att fånga den levande i en plastpåse.....Julia fångade den och sen bar hon ut den och släppte ut den på vägen utanför huset, men först var hon ju T V U N G E N att komma in i köket och visa mig den otäcka varelsen...Usch jag får ståpäls bara jag tänker på det.

Bilder kommer NU