Lördag kväll..

Sitter i mitt "nya" vardagsrum och njuter. Det blev superfint och jag är supernöjd.
Det enda jag inte är nöjd med är mitt allmäntillsånd som inte känns på topp just nu.
Taki har jag skjutsat till Nacka för pokerkväll med polare...Don & Jag har käkat pizza från oasen och så ska Don ut ikväll så jag sitter och njuter bara för mig själv.

Var tidigare idag på systemet, willy´s och till farsta centrum.
Imorgon ska vi fira mig & adam och Mariana med the big gang is coming over to our place for some food and a birthdaycake.

I farsta köpte jag en lampa som jag suktat efter länge och med pengar från mor & far som jag fick när jag fyllde år. Det är en philips "living coulor lampa" som man kan ändra så att den ger ett sken i olika färger och lysa upp en vägg/blomma eller vad man nu riktar den emot.(visar några exempel på skenet nedan)

I vardagsrummet som nu är klart..(väggar iallafall) så fattas det nu ett vitt sidebord att ha TV på, ett vitt soffbord, mattan som vi redan tittat ut och ett barbord med fyra stolar. Stolarna har vi köpt på blocket och ska hämta dom i sigtuna nästa vecka....barbordet ska vi köpa på Ikea.
Sen fattas ett skåp som vi ska ha i ett hörn...där vet vi inte riktigt vad vi ska ha!

Till sist småkissarna förståss....<3<3