Sjunkit ner i soffan...

Trött som en gris, och inget bra på TV känner jag mig nu efter en Irish cofee och inget bra på TV.n. men det gör inget att jag kommer somna in här snart för imorgon blir en rolig dag :-)
Klasse & Tina och Taki & Jag åker till Gripsholm och spelar golf och sover över imorgon. Ska bli mysigt!!
Nu tycker säkert många att Herregud vad dom flänger runt men ibland så kör det ihop sig. Man gör allt på samma gång!

Föresten så måste jag berätta att Zelda gömde en av sina kattungar imorse efter jag gått till jobbet. Don & Adam lyckades dock hitta den till slut(pjuh, hon hade gömt den bakom kavajerna på en hylla under)

#1 - - ella:

ja hoppas ni har sol hela dan å kvällen=)här blåser d kallt..

#2 - - phiie:

söt blogg, görs?(:

#3 - - alec:

heeeeeeej stumpan..allt bra då?