Se upp i trafiken

Imorse när jag gick förbi ett övergångsställe så stod det snälla männskor och delade ut tablettaskar och samtidigt så sa dom med stirrande blick i mina ögon: Ta ögonkontakt innan du går över gatan
Budskapet gick fram och jag tror att jag kollar extra noga nästa gång...man vill ju inte direkt bli en platt pannkaka eller hur?

Putsade färdigt fönstren på övervåningen, sen kom Tina och vi checkade av bokföringen lite och en del ändringar som skulle till.
Sen ringde <annika och undrade om jag ville låna hennes stora kattlåda som jag lånade förra året...Japp sa jag så hon var snäll och kom med den.
Som Annika tror nu så är det följande kön på kissarna:
Nr:1 Kenzo.....en kille den ljusaste
Nr: 2 Kompis...den röda...en tjej
Nr:3 Kosmos...den silvriga...en kille men vi är inte helt säkra
Nr:4 Kitty...den svarta...en tjej men vi är inte helt säkra

Så länge får det bli namnen så får man suga på karamellen lite :-)

Ska hämta Julia ikväll för hon är i Vårberg men vi ska mötas på ngt bra ställe typ  slussen!

Tjingeling!