Utmaning!!

Nu är det dags att besvara en utmaing som jag fått av Sweetkay.

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1) Jag kan stå på huvudet utan att stå mot en vägg.

2) På morgon så brukar det klia i halsen så alla tycker att jag låter som en kråka

3) Jag är allergisk mot djur men vägrar att inse det..(har katter)

4) Jag kan ha samma strumpor 3-4 dagar i sträck för jag har inte ngn som helst antydan till fotsvett

5)  Det 1:a jag gör på morgonen är att röka en cigg(dåligt jag vet..)

6) Jag är bloggberoende & en shopoholic

7) Jag dricker 6-8 koppar kaffe om dagen

8) Jag har aldrig tagit en drog

Där fick ni några fakta/vanor som var ganska avslöjande om mig.

Dom jag utmanar är;


Idun
Kakan
Annika
Josephine
Vanni
Mystra

Tjingeling


HIHI PUSSS/JULIA
#1 - - Linda:

Jag visste inte ens att du rökte.

#2 - - taki:

Kråka vet jag inte snarare ett skadeskjutet bergslejon. Näää inte ens det mer åt en lejonhona vars ungar är hotade av fara. men till din fördel kan man också säga att när du är gosig så är du som en söt kattunge

#3 - - taki:

punkt 4 kan alltid diskuteras

#4 - - taki:

Det skulle vara mysigare om du gosade först och sen rökte din gamla fimp än tvärtom, hehehehe. Skoja lite bara, heehehe