Mary Kay Party At My Place

Första arbetsdagen efter min "lilla" sjukdom...jobbigt var det och jag hade inte så värst mycket energi över till annat än the most importment stuff!
Dessutom hade jag ett Mary Kay party hemma hos mig som var inbokat sedan länge.
Efter att vi provat, tstat och fixat så satte sig Anne-Maria i vardagsrummet så fick vi gå in 1 och 1 och prata, beställa men henne.
Sminkklass satt preliminärt till den 6 Maj Kl: 18:30.
Kul hade vi och trevligt var det, men just nu vill jag bara krypa ner under lakanen och..... ZzZzZzZ...och det ska jag så fort jag skrivit färdigt.






 
#1 - - Annika:

Hej! Tack för i går,jättetrevligt,kul. Hälsa även pappsen att kärleksmumsen var kanon goda.

Nu ser jag fram emot att få vackra ögon..bli lite mer uppstramad runt om ögat.Jag köpte ju ögongeeeeeeel.

Kram till dig