Köttbullmacka & Daniel Westling

Åkte hem direkt och började att steka köttbullar.
Igår var jag på willys och handlade och då hade dom rödbetssallad....2 st för 10:- rena fyndet så jag blev så himla sugen på köttbullsmacka med rödbetssallad.

Har oxå varit duktig och tränat idag...Spinning och Core.
Gissa vem som sa hej till mig idag då? 
Har iofs sett honom flera ggr efter som han äger gymmet  (http://www.balancetraining.se/) som jag går på men nu tittade han på mig när vi möttes vid skohyllan och sa HEJ!! 
"Fniss" nu är jag nästan kunglig :-)


(Bild lånad av expressen)







Sen har vi varit på vinden ikväll och letat efter Julia´s snowbord skor som absolut INTE låg i hennes garderob. Hittade dom inte på vinden och slog en titt i hennes garderob....jodå...där låg dom små godingarna!!

Nu ska vi snart käka glass med chokladsås!

Tjingeling
#1 - - ella:

åååh va god macka=)