Frida´s konfirmation och träffade på ....gissa vem?

Nu är även Frida konfirmerad och klar!
Allt gick bra i kyrkan även om inte Frida tyckte det men de var småpotatis...!
Roligast var när två killar stod och redovisade och den ena tappade bort sig lite och sa: Ääh skit samma...hela kyrkan fnissade till.
Det är väl inte så lätt att stå där framför en massa folk och vara avslappnad och kunna allt perfekt, det är väl det som är så härligt med ungdomar!

Klicka här för fler bilder på bilddagboken (sök användare zebran258)

Sen träffade jag på en kompis till Jossan som har en superbra blogg som jag läser lite då & då, Alec nu blev du chockad va Jossan? Hon hälsade självklart till dig!!

På hemvägen hämtade jag upp Julia för hon hade jobbat på em...!

Tjingeling!





#1 - - Anonym:

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

#2 - - jos:

haha :) coolt.

#3 - - alec:

thihi där är ju jag ju :)



hahaha får jag låna bilden :) vill ju ha den i min blogg också juuuuuuuuuuh..



krama