Dubbeljobbat idag!

Har varit på stortorp ikväll och jobbat, det var lungt och skönt ikväll...jobbade med sofie och hon är en riktig klippa.
När vi är 2 på varje avdelning istället för 1 ½ så hinner man verkligen ge kvalitetstid/vård.

Dagens kommentar av en senil patient var att det kändes som om han hade en schäfer innanför byxorna...haha..vi höll på att dö av garv och han skrattade själv oxå!!

Dagens lunch idag:
Lökkeso, skivad rökt skinka och avokado...så himla fresh and good!

Har anmält mig till damredan på golfklubben idag. 
9-10 maj tror det var ngn stans i Linköping. Har aldrig åkt med på dessa resor men nu kände jag att det var dags.(kommer väl att vara ýngst där men wtf)





 Imorgon ska jag på kurs 9-13.

Tjingeling!!
#1 - - Linda:

Nää den har jag inte testat bara chili keson, den är asgod=)



Jag ska med Kevin till doktorn vid 12-tiden så vi får se om dom hittar nått, hur är det själv då?

#2 - - Linda:

Har aldrig hört talas om den sjukdomen, kanske ska ta och kolla upp den så länge som Kevin hostat.



Hoppas att ni blir friska snart.



Kram