Studentfirande och min min UNDERBARA dotter Julia!!

+++++++++++++++++++++Ö..........++++++++++++++''''''''''''''''''''''''''''''''''''´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´dddddddddddddddddddddddddmMMMMMMMMMMM,,

Vil bara meddela att ovanstående har mina kattungar komponerat själva...fniss! <när domgick på tangentbordet!!

Annars så har det inte hänt  så mkt idag.
Hem från jobbet,tog ett glas vin på puben,sen hem o käka middag!
 Vet inte varför, men jag blir lixom så rörd när jag ser alla studenter på stan...sjungande, skrikande,och sååå himla glade att de klarat det!  Fast det var så kyligt idag såbadade till och med några i fontänen!!

Julia hade tålmodigt väntat på att vi ska komma hem..hon är bara såå underbar!!(sug i dig nu Julia)





#1 - - Ida:

Jag har frågestund på min blogg, glöm inte att fråga nått kul =)

#2 - - ella:

söt!!!=)

ha en fin lördag=)