Småkissarna!

Idag käkade jag och Julia middag på Thaihaket under tunnelbanan i farsta, mums vad detvar gott.
Josephine  kom dit och sen gick vi och fikade på Mc Donalds...mysigt var det iallafall.

Sen hem och hade tänkt städa lite men nääää där tog orken slut!

Det var roligare att ta kort på småkissarna....så här kommer dom:





#1 - - ella:

kompis e så gulligt namn=)

hoppas du får en bra dag här regnar d litegranna nu.men ser ut att ljusna lite.

#2 - - ella:

precis;)

#3 - - alec:

jaaaaaa jag är sååå intresserad... är det någon som är tjingad?

när kan jag komma?

#4 - - alec:

jag kan komma på söndag. :) vilken tid??

0700407810 :) ring mig om du har lust..

Undrar lite saker :)

kram

#5 - - Lena:

Så fina kissar!! Kolla in mina på hemsidan. De är snart 4 veckor och så goa att man kan äta upp dem.