Middag på altanen idag Julia & Jag!

Julia fick välja vad vi skulle käka så det blev pannkakor så vi käkade ute.
Här är föresten bordet och stolarna som vi köpte. Och btw så ser vår altan ut som ett taikonläger efter midsommarfirandet som Jossan & Robin hade här.
Och för far´s skull slänger jag in en bild på tomaterna så han ser att dom lever...fniss!









#1 - - alec:

och jag mjuar tillbaka lite sådär försiktigt, vill ju inte att han ska springa iväg när han ser mig :P



naw julia är fin hon :)

#2 - - Linda:

Fan hur stor altan har du egentligen och suopermysig, får jag flytta hem till er???



Gud va gott med pannkakor då och mysigt att få sitta ute och äta, det är lyx!



Nej jag har ingen aning om det där med mobilbloggning, blir lika irriterad själv på det.

#3 - - ella:

mysiga bilder=)ha en fin dag nu har man vaknat till människa;)