Golf i Norrtälje och middag hemma!

Hello everybody!!

Nu först har jag haft tid att blogga idag.
Steg upp 05:30 för att åka till Norrtälje och spela golf med jobbet. Superhett hela dagen och en skitbana enligt min mening...men trevligt hade vi och alla fick pris.
Gick inge vidare för mig men man får kasta det bakom sig och se fram emot nästa golfrunda istället!

Kom hem och så stack Taki och jag till tre soffaffärer och kollade på soffor. Självklart fastnade jag för en soffa som inte hade den billigaste prislappen precis. Vi ska kolla lite mera, vi sitter ju inte i sjön precis.

Medans vi var borta så var det solning på hög nivå av brudarna(Julia, Pippi, Idun)!!
Kompis låg och sov och hade det skönt i hallen och kan man vara gulligare?

Vi handlade  vi lite på Willy´s på hemvägen och så vart det grillning med lax och grönsaker i ugnen.
Jag,Taki, Julia, Adam och så vårt lilla bonusbarn Pippi som ALDRIG kan se mormal ut när jag ska ta kort....GRRR!

Nu är klockan mycket så jag får snabbpacka imorgon bitti, får då åker vi till Jönköping på golf-tävling.

Lite pics from today!