Dansuppvisning på fryshuset!

Hello!!

Hemma nu och allt var lugnare idag på jobbet(stortorp)!
På Hem & Hyra så ringer det för fullt eftersom nr: 4 precis börjat komma ut till medlemmarna.

På lunchen fick jag låna Conny´s cykel så jag trampade iväg till Fryshuset för att kolla på Julia´s klass dansuppvisning!
Mycket bra var det och afroinspirerat med live music.

Cyklade mot stan sen och naturligtvis började det regna OCH blåste motvind.
Man tror att det skulle vara lätt eftersom jag går på spinning, men hugaligen vad jobbigt det var, man kan säga att det var ett motionspass på lunchen,  jäkligt backigt var det iallafall!

Självklart var det bro-öppning vid skanstullsbron så de var till att vackert stå och vänta.
Sov gott nu!!

(ps: imorgon ska jag hämta ut grejer från Gojane som jag och Julia beställt)








#1 - - vesna:

tack så mkt, allt brA? =)

#2 - - Lena:

Tack = )

Du har en supertrevlig blogg = )

Underbara kattungar!



Ha en skön dag!



/ Lena

#3 - - ella:

kul med dans=)hoppas du får en bra dag.kallt å regn här.

#4 - - ella:

hihih m kan ju testa posta till dig;)konvaljer .dom e så fina ju å luktar gott.ush va kallt idag man fryser ju..