Vin på Kungsklippan!

Tåg tåget in till stan igår och for till markus.
Där träffade jag en Leksing...det var ju kul för det visade sig att vi hade haft en del samma lärare och så jobbade han med Besa..! Vad världen är liten!!

Markus har ju en fantastisk utsikt över stan så där blev vi sittande tll midnatt. Då skulle resten av gänget gå ut men Taki och jag åkte hem, vi har en dag att tänka på idag oxå..!
Ikväll ska vi på teater med Ronnie & Ludde och se Pernilla´s Bruden som visste för mycket eller vad den nu heter på fjäderholmarna!
Skall bli kul!

När jag vaknade föresten i morse så låg Taki och sov på soffan och i hallen har Zelda tagit in en pytteliten mus för att visa småkissarna....usch...jag fick väcka Taki och sen stängde jag in mig i köket och så fick Taki fixa ut den döda musen!!

Markus har tydligen inte vaknat än så jag tog inte så många kort men här är nga iallafall!
Uppdaterad med lite av Markus kort...han hade speciell zoom teknik..fråga honom om detta!!