Pernilla På Fjäderholmarna och Stockholm by night!!


Igår kväll var vi som sagt på teater och jag kan verkligen rekommendera den. En rolig sängkammarfars där man skrattade ganska ofta!
Jag tycker Pernilla är så himla duktig och man kan säga att jag är ett litet "fan" av henne!

Innan teatern så käkade vi vid Berns och gissa vad Ronnie och taki beställde...grodlår....oäcka..kolla när jag provsmakar...!!

Efter teatern så åkte vi till Malmen och sen vart det baren uppe i gamla skatteskrapan.

Idag har vi spelat golf för Taki skulle möta Åsa i Big Match!
Taki vann så det var bra! Själv spelade jag bra de 11 hålen, då låg jag på 23 poäng sen gick det utför....men jag känner att jag är på "G" nu iallafall!
Kom hem vid 19 och jag var bara tvungen att lägga mig en stund som visade sig bli till Kl:22...då tog jag middagen , vattnade ute och så datan en stund!
Får se om jag kommer att kunna sova senare i natt!!

Pics från igår:

 


   Klick Klick på bilderna







#1 - - alec:

mys pys bilder..

hejja dej på golfen :)