Vad som kan hända när man åker bil med Taki!

På väg emellan Aniravägen och Trångsunds centrum i fredags!


Vi hade lite bråttom hem när vi hade gäster i fredags och på väg hem så har det kommit upp en busshållsplats där de gjort så att man bara kan åka en bil.


Vi kommer från centrum och åker i och för sig ganska fort, ser att det kommer en mötande bil men att vi kommer att hinna före till det avsmalnande partiet.


Vi kommer före men precis innan vägen blir bred igen så börjar mötande bilist att köra in på den smala vägen och blockerar vägen för oss.


Taki stirrar på föraren med arg blick...inget händer...Taki öppnar bildörren och tänker gå ut(själv försöker jag gömma mig så att föraren inte ska se mig) Då backar han så vi kan komma fram.


Taki stannar bredvid honom och vevar ner rutan och ordväxling uppstår.

(jag håller på att dö av skämmsel)


Efter några hårda ord om vem som kom först, vilken hastighet osv så säger föraren i den andra bilen helt plötsligt...


IQ BADBOLL på bred svungande skånska till Taki...Taki blir först helt tyst och sen börjar han asgarva...IQ Badboll säger Taki? Det var faktiskt riktigt kul till den andra föraren...sen vevar han upp rutan och vi kan äntligen åka iväg!!


Det är sånt som kan hända om man åker bil med Taki!!

                                                                                               

#1 - - cookie:

Vad snygg din blogg är Marie! Grönt är skönt :)

#2 - - Ann-Sofi:

Haha, jag hade också sjunkigt genom bilsätet om jag varit med.

#3 - - Kosti:

Det är min kusin det:) Stå på dig Taki! Du vet vi greker har alltid rätt ;)