Utmärkelse till min blogg..Tackar & Bockar

 Den här har jag fått av sweetkay

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!



Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Dessa 6 får en utmärkelse av mig;

Confetti
Lavieenrose
Mystra
Fyndbloggen
Kexat
Pernilla


Kram till er
#1 - - Ann-Sofi:

Tack, det var gulligt!

Ska på intervju i Kista (!) imorgon så förhoppningsvis börjar jag jobba på tisdag.

Ses på onsdag!

Kramis

#2 - - Linda:

Haha jasså? det som är så gott=)

#3 - - Linda:

Jaaa det måste du verkligen göra, mums.

#4 - - Linda:

OKej, tack.

#5 - - Idun:

söt du är! tack! <3

#6 - - Linda:

Nej det blir nog inget för mig heller tror jag. Vi får planera att ta en till våren istället?



Kram