Spagetti..med Kanel.

..till middag idag. Och för de som inte vet så har vi alltid kanel i köttfärssåsen så nu tycker jag att när det INTE är kanel i så smakar det ingenting.
                                                         

Julia har varit sjuk idag och hemma från skolan, ikväll ska jag hjälpa henne att möblera om i hennes rum.

Tjingeling
#1 - - Annika:

God afton!

Kanel i köttfärssåsen..hm ,ska jag pröva!Hoppas tanden har lugnat sig. Själv har jag haft en skitjobbig dag ...stressad av allt. En natts god sömn är nog mitt recept. Kram Ankan

#2 - - Ann-Sofi:

Hmmm, kanel...kanske blir gott. Har gjort några afrikanska köttbullar med bla kanel och de blev jättegoda så vi får väl prova nån gång.

#3 - - Idun:

hihi, kanel i? de ska jg tipasa mamma :)

#4 - - Sanna:

Jag har också kanel i min köttäfrssås! =) och spiskummin, det blir så himla gott! Jag ahr fått det från min sambos pappa som är libanes! haha