Småfyndat lite idag och så min tatuering

Idag har jag jobbat som vanligt och så småfyndadejag lite på hemvägen...2 st ljushållare och en grej som man hänger halsband på. Just det jag köpte ett nagellack oxå!

Josephine är idag stolt ägare till ett 1:a hands kontrakt så nu är det packa som gäller. Det är ju bara hennes rum som ska packas så det går nog ganska fort iallafall! Mamma´s STORA lilla flicka ska flytta nu...hur ska det bli här hemma..joo skit tomt....snyft!

Sweetkay skrev förut idag att hon vill göra en tatuering...så jag tog kort på min och här är den.

Jag ville tatuera något som hade med mina barn att göra så jag tog deras initialer och satt in i 3 hjärtan och så lite vingar på dem, ni vet ju att jag gillar änglar. Jag är nöjd och ångrar mig inte , däremot så funderar jag på att bygga till den lite och göra den lite "finare" vi får se när det blir!

Idag gjorde vi en variant på cowboy macka till middag: Bröd som stektes lite, köttbit på , stekt ägg och bacon. Serverades med lökringar och sallad. inte så nyttigt kanske men väldans fett & gott.

 

  Klicka


#1 - - Ann-Sofi:

Har inte sett din tattoo live men jag är också sugen på att göra nåt med ungarnas namn. Får se när/om det blir av nån gång.

Kramis