Min Nya Fina Bil!!!

Nu så har jag hämtat min nya bil i Norrköping, visst passar vi bra ihop?
Den kommer att heta Humlan för att jag surrar snabbt runt med den hit & dit!

Tack snälla Micke för skjutsen och för all hjälp!

Ni ser väl hur bra vi passar ihop redan...hehe!

#1 - - Ann-Sofi:

Åh, fin bil!

#2 - - Ann-Britt:

Ni ser ut som gjutna tillsammans. Ser fram emot en liten provtur. Nästan så att läderbyxorna kan komma till användning...

#3 - - Kosti:

Ser jättefin ut:)

#4 - - Maria Strömsund:

Snygg!!

#5 - - Lena:

Tjusig humla! Du får komma förbi en sväng när du är i Leksand.

#6 - - Taki:

urtjusig, när får man åka med

#7 - - jenny:

Tack för titten på min blogg... Jag önskar att mina var större och klarade sig själv hihi :(

Nej men det är himla härligt ibland...

Din blogg var jätte fin :)

Kram jenny

#8 - - Besa:

Aha, den va ju fräck! Hoppas ni får ett lyckligt liv tillsammans :-) Ha de gött