Jag blir tokig snart...

...står bara inte ut när katterna tar in möss...jag skiter i om dom är levande eller döda, fast hellre döda än levande så slipper man jaga dom.
Jag kan varken bära ut dem eller jaga ut dem..
Rizla har tagit in en död idag...rena musveckan här verkar det som!

99 % av tiden är katterna bra men den sista % -en kan jag GÄRNA vara utan.
Tur att Taki finns och kan ta ut dem.

Fast nog e dom fina...!!

#1 - - Ann-Sofi:

Visst är det bra med karlar ibland ;-)??!!

Men himla söt är kissen.

#2 - - julia:

haha varför tar dom in så himla mycket möss för? fett skumt..

jag vill se våran missekisse som vi sålde till sandra någon dag :* saknar dom fruktansvärt mycket!

det är så tyst och stilla i huset ...

#3 - - ella:

men så söt,nä e ju deras natur att jaga ta in sånt:(sen e dom så stolta att ta hem å visa va dom tagit....mina är inne men dom lyckas endå ta fåglar från balkongen=)

ej kul alls ush söta små fåglar:(

ha en fin kväll ska ut i snön nu;)

#4 - - ella:

snygg kjol föresten!=)

#5 - - Anonym:

blä! men min misse tar aldrig in möss hihi :)

#6 - - Idun:

blä! men min misse tar aldrig in möss hihi :)

#7 - - Pearl:

men vilken söt misse. trots att den gillar möss :P