Jag blir galen....

God Morgon...!

Eller god förmiddag....vaknade 05:30 av att Taki var uppe och struttade....var törstig så jag gick upp för att dricka ngt....såg att katten (naturligtvis Jossans katt) höll på med något och gick dit.....HJÄÄÄLP....en liten mus.
-Taaaki.....kom hit NUUU.
-Panik får jag av möss...som tur var var den död....men dock varm...uuoääck!!

Sen var det omöjligt att somna om så vi kollade på ngn film i sängen som handlade om MC Hammer.
Ganska bra iofs.

Vaknade nyss, gjorde kaffe, hämtade laptopen och gick till sängen...såg att jag vunnit en bloggdesign hos sweetkay
Så nu ska jag ändra min design...skiitkul och jag blev såå glad!

Nu måste jag bara välja ut nga bra bilder....ska göra det under dagen.

Gissa vad som ligger i påsen utanför vår dörr??

Tjingeling på ett tag!


 
#1 - - Ann-Sofi:

Blä vad äckligt!

Tur att Mystra är innekatt just i det avseendet. Fast ibland har jag lust att slänga ut henne, hihi.

Kram

#2 - - Linda:

Har han inte?? skumt han kanske bara ragga fler besökare till sin sida då