God Natt

                                              


Nu MÅSTE jag bara lägga mig...har pratat med söta lilla Cissi som jag inte pratat med på typ 6 år. och kunde knappt slita mig.!

#1 - - Cissi:

Hej Marie!

Vilen rolig blogg du har, massa bilder och rolig text! Jag vill samtidigt kontra med att jag också tyckte det var så himla skoj att få prata lite och jag hoppas och ser fram emot att få träffa dig/er snart!! Ibland är man ju lite snurrig men efter vi hade pratat så föll 5-kronan ner och först då förstog jag att det var du som messade en god jul hälsning, trodde att det var någon som hade råkat skickat fel...haha! Ja ja, så kan det vara ibland. Ville bara säga det och även passa på att tacka! =)

Som sagt, hoppas vi kan ses snart! Sköt om dig och ha en trevlig helg! Massa kramar från mig. Mamma och pappa hälsar så gott också.