God Kväll!!

Hemma igen och sjunkitner i fåtöljen.
Veckorna går fort och har några projekt i mitt lilla liv som jag har på tapeten just nu!
Jag hinner inte riktigt göra det jag vill och dessutom är jag fattig som en kyrkråtta just nu...!
Måste hålla i stålarna lite...
Vad har jag då på G som MÅSTE FIXAS snart?

  • Fixa min gamla bil så den kan säljas
  • Köpa ny bil..på "G"
  • Ålandstripp
  • Ta bort alla adventsstakar
  • Städa
  • Åka till grovsopstationen


Önskar att jag bodde närmare Leksand ibland...saknar min lilla mammsi & pappsi.



Önskar att jag var ekonomiskt oberoende så vi kunde åka till grekland oftare:



Om jag vann på lotto så skulle jag köpa den här:


 

#1 - - Linda:

Hej, jag ska kolla mitt lönespec innan vi bokar eftersom jag shoppat lite mycket kläder den här månaden så har jag fått skaplig lön så bokar vi nästa vecka. Nästan alla mina kompisar är urfattiga men har fått en tjej kompis som vill följa i alla fall.



Kram

#2 - - idun:

det önskar nog alla, att vinna på lotto! de skulle inte vara fel :)

#3 - - julia:

den där bilen var ju itne snygg. :p