God Kväll med Sushi och snart Let´s Dance

Idag var det köpemat till middag...sushi går ju alltid hem. Man får passa på när det inte är såå många barn hemma...fniss!

Det blev jag & Taki och Jossan & Robin.
Dom packar för fullt på ovanvåningen och Jossan har precis betalt sin 1:a hyra. Kusligt va?
Dom har varit idag och köpt: Micro, kaffebryggare, soffa och en massa småsaker som man behöver.
Ska bli kul imorgon...!

Nu ska jag göra en Latte till Taki & Mig sen blir det Let´s Dance!







#1 - - Bimbo Boy:

Heja Kitty!

#2 - - Linda:

Urk jag gillar inte sushi, japp det var fullkornsbröd till men jag åt med tacochips bara (jalapeno & salsa smak)

#3 - - eva häggström:

hej på er har tittat i din blog och läst om farfar och sett jossans packning till det nya egna hemmet . Lycka till jossan och många kramar ifrån oss till er .