Bowling ikväll...

Ikväll ska vi bowla på gullmarsplan...vi blir åtta stycken.

Jag & Taki
Tina & Classe
Ann-Britt & Lillen
Anita & Roffe

Börjar känna av träningsvärken från igår..vi hade cirkelträning...pust vad jobbigt det var. man blandar kondition med styrka.1 minut vila 15 sek sen nästa station.

Företsen verkar det vara musens år i år..fniss...gissa ven som tog in en mus idag...joo Zelda...såg att hon for runt och letade bland "alla" våra skor..och försökte få fram något från Taki´s st:45 i skor. Jodå..längst in i skon så satt en förskrämd liten mus...Taki fick bära ut den och skaka ut den från skon...Jag...jag stod uppe på en pall tills musen var ute...hugaligen!



Sen vill jag säga Tack till min älskade mor & far...ni vet vad det gäller!!






So Long så länge!!
#1 - - Linda:

Ha så skoj ikväll, kul med bowling.

#2 - - Linda:

Du har fått en utmärkelse i min blogg.