Titta vad som kom med posten idag!

Mineralfoundation och Bruna Linser....!
Fick maila och tjata på linsföretaget som utlovat gratis linser om jag la upp dem på min blogg men nu ar de kommit!

Sitter och slökollar på film med taki...någon vikingafilm som heter "Pathfinder"
Det enda dom gör är att slåss och hugga huvudet av varandra...not my kind of bag, men jag kan ju blogga i soffan bredvid så det så:-)


#1 - - ella:

Mineralfoundation vill jag ha med=)såg bilder du åkt förbi här;)

ja man köper massa strunt hehe=)men blir så när man åker.jag skulle ju ej köpa godis åt mej..men d slank med även till mej.

sov gott sen!:)

#2 - - ella:

åh kassler..d måste ja köpa imorn bara för d ,va länge sen jag åt.tur jag blev påmind här nu=)

#3 - - Ann-Sofi:

Tja snygging!

Vilken färg hade du på din foundation?

Pratade med A-M och jag ska få byta min nästa vecka när vi träffas. Ska prova ordentligt då så det inte blir fel igen :-P